125

sigla ro 
 ROMÂNIA
JUDEŢUL CĂLĂRAȘI
COMUNA LUICA
 

Linie

 

DISPOZIȚIA nr. 125 din 26 Noiembrie 2021

Constituirea comisiei de inventariere a patrimoniului comunei, a comisiei de casare si receptie a materialelor pentru anul 2021

 

JUDETUL CALARASI

COMUNA LUICA

PRIMAR

D I S P O Z I T I E

Privind constituirea comisiei de inventariere a patrimoniului  comunei, a comisiei de casare si receptie a materialelor pentru anul 2021

            DOBRIN ION –PRIMARUL COMUNEI LUICA,JUDETUL CALARASI

Avand in vedere:
-referatul dnei HUC MARIANA nr.3569/26.11.2021 privind constituirea comisiei de inventariere a patrimoniului  comunei, a comisiei de casare si receptie a materialelor pentru anul 2021;

-prevederile art.289 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

-prevederile  art.7 si art.8 din Legea contabilitatii nr.82/1991,modificata si completata prin OUG nr. 37/2011;

-prevederile HG nr. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea  si duratele normale  de functionare a mijloacelor fixe, modificata prin HG  nr. 1496/2008,

-prevederile OMFP nr. 3471/2008 privind  aprobarea Normelor metodologice  privind reevaluarea  si amortizarea  activelor fixe corporale aflate in patrimonial  institutiilor publice;

-prevederile HG nr. 1553/2003 privind reevaluarea  imobilizarilor corporale si stabilirea valorii de intrarea  mijloacelor fixe , modificata prin HG NR. 105/2007.

        In temeiul  art. 196,alin (1), litera (b) din OG nr. 57 privind Codul Administrativ.

                                                                     D I S P U N

Art.1.Se  constituie  comisia de inventariere  a patrimoniului comunei , a comisiei de receptie  si casare a  elementelor de activ si pasiv  aflate in proprietatea  publica si privat a comunei Luica, judetul Calarasi, ce va avea urmatoarea componenta:

            1.DOBRIN NICOLAE –VICEPRIMAR-PRESEDINTE;

            2.STOLEA VIORICA MIHAELA – agent agricol- membru;

            3.STATE ALEXANDRU -inspector- membru.

Art.2.In timpul procesului de casare , compartimentul financiar – contabil avizeaza:

a)documentele  care au stat la baza actiunii  de scoatere din functiune/folosinta, valorificarea  si declararea /casarea bunurilor;

b) nota

Art.3. Comisia de casare a bunurilor materiale are următoarele atribuții:

a) să verifice obiect cu obiect dacă bunurile materiale au ajuns la starea de a fi casate, ca urmare a îndeplinirii condițiilor prevăzute la art. 5 alin. (1);

b) să urmărească existența detaliilor, părților componente și a altor elemente ale bunurilor respective. În cazul în care acestea au fost pierdute, înstrăinate sau lipsesc datorită unor cauze imputabile, bunurile respective se resping de la casare și se propune efectuarea cercetării administrative;

c) să stabilească destinația materialelor refolosibile în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;

d) să asigure executarea operațiunii de casare propriu-zisă potrivit normelor tehnice în vigoare și să stabilească părțile componente, piesele, detaliile și materialele refolosibile care trebuie să fie recuperate;

e) să respingă de la operațiunea de casare propriu-zisă bunurile ajunse în această stare ca urmare a altei cauze decât utilizarea normală, în cazul în care nu s-a efectuat cercetarea administrativă;

f) să execute casarea bunurilor materiale numai în prezența tuturor membrilor comisiei;

g) să întocmească procesul-verbal de casare a bunurilor materiale, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3;

h) să ia orice alte măsuri pentru organizarea și desfășurarea în bune condiții a operațiunii de casare;

i) să respingă de la casare activele fixe/bunurile materiale de natura obiectelor de inventar care mai pot fi distribuite și folosite în alte compartimente de activitate sau în alte unități.

Art.4.Operatiunile stabilite se vor efectua pe fiecare gestiune in parte si se va desfasura in perioada  26.11.2021- 31.12.2021.

Art.5.Comisia va raspunde de modul in care  se vor efectua  operatiunile de inventariere si casare.

Art.6.Rezultatele inventarierii vor fi inregistrate in bilantul contabil de la finele anului 2021,de aceasta operatiune fiind responsabila dna HUC MARIANA.

Art.7.Cu ducere la indeplinire a prezentei dispozitii se insarcineaza  dl.viceprimar al comunei Luica, DOBRIN NICOLAE, in calitate de presedinte al comisiei.

Art.8.Secretarul general  al  comunei va comunica prevederile prezentei tuturor factorilor interesati.

                                                   PRIMAR,

                                                DOBRIN ION

NR.125                                                                                    Contrasemneaza pentru  legalitate,

Emisa la Luica                                                                                       Secretar general ,

Astazi 26.11.2020                                                                             Constantin  Cristiana

 

Comuna Luica, 26 Noiembrie 2021
Nr. 125

 
@2022